Jeste jednou UV osvitka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 15:20:51 CET 2008

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2398 koukam ze jsem trochu
mystifikoval vysly na 2.5Kc/kus

parametry nevim, ale co jsem se dival tak vetsina beznych UV ledek jede
kolem 405nm tak jsem to risknul - proud bez problemu 20mA pri Uf=3.3V

Premyslel jsem pri te cene zda to nepouzit do filtrace bazenu a teraria
pro zelvu. Ma to totiz jednu vyhodu proti rtutove vybojce - ze kdyby mi
tam neco prasklo tak ze to nepomlati vsechno zivy co je ve vode. Klidne
bych jich tam nasazel treba 200ks - to uz je zhruba 13W prikonu
sviticich primo do vody bez krycich skel.

Radek Vicek