NiCd baterie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 15:38:29 CET 2008

Ty baterie jsou prakticky neznicitelne - nic jim nebude.

Stahnete si ode mne http://www.cncnet.info/download.php zkopirovanou
cast knihy kde je toho vetsina popsana vcetne toho jaky elektrolyt. Jen
upozornuji pokud si jej budete michat sam, ze nejde pouzit NaOH z
drogerie. Obsahuje prilis mnoho primesi, ktere zpusobuji rychle
plynovani - uhlicitany.

Vymente elektrolyt a kupte si u feraku olej, ktery se naleje na hladinu
a zabrani styku se vzduchem, ktery degraduje elktrolyt - projevi se to
prave okamzitym varenim elektorlytu. Ja osobne pouzivam KOH s pridavkem
LiOH. Mam baterie NKN 45.

Radek Vicek