NiCd baterie

dvorak.peter@volny.cz dvorak.peter@volny.cz
Úterý Únor 12 15:27:31 CET 2008

Zdravim vsechny konferujici,
Mam moznost ziskat na chatu vyrazene NiCd baterie KP M 120 vyrobce Ferak,
jednu baterii uz mam doma, baterie byla kompletne vybita, napeti na clancich
bylo kolem 100mV, tak jsem ji cvicne nabijel cca 5 hodin prodem 3A.
Cela baterie pomerne rychle ozila a na clancich bylo cca 1.37V a behem
cca 20 min zacaly plynovat. Dotaz na mistni "aku guru": Ma smysl se
tim dale zabyvat, eventuelne je nejaky postup "oziveni" takove baterie,
co pripadne zmerit. Elektrolyt jsem jeste nemenil. Predem dekuji za
info.
Petr

P.S.
Na nove nemam ;o))

--
ABSOLUTNÍ NOVINKA --- L-Carnitin + HCA Thermoslim --- Miluj své tělo.
Zbav

--
P.S. Trápí tě mikrospánky v autě? Vyzkoušej tuhle novinku:
http://www.sportobchod.cz/rescue-coffeinum-200-mg-liquid.htm