kradene auto a zaznam z kamery

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 12 13:37:55 CET 2008

12.2.08, Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:

> Zdravím,
>   přesně tak. Pokud bych si zabezpečoval svoje auto (což u své stařičké Feldy
> už dělat nebudu a na nové nemám :-) ), rozhodně bych to nesvěřil profi firmě,
> ale sobě, a udělal bych to úplně jinak, než se běžně dělává.

Viděl jsem nedávno (rok, dva zpátky) na vlastní oči starou špinavou
Škodu 100 s pákou na volantu. To auto by nikdo neukrad ani kdyby bylo
odemčený, s klíčkem v zapalování a na dveřích nápis "UKRADNI MĚ" a
přesto tam měl majitel tu páku. A s autem snad vůbec nejezdil, páč mu
pomalu ucházely kola.

P.K.