kradene auto a zaznam z kamery

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Únor 12 13:34:01 CET 2008

Jen takova drobnost, co jsem tak slysel tak pokud jsou to skutecni profici
tak garaz neni zadna velka prekazka, tak asi bude vhodne kdyz bude tuhle
sabotaz delat nadale... :-)

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, February 12, 2008 1:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: kradene auto a zaznam z kamery

> ZprávaProfici vetsinou u dane znacky vedi kam se to montuje a neni to pro
ne velky problem.
> Tech moznosti pri montazi takoveho zarizeni firmou neni mnoho.
> V pripade sikovneho kutila, kterych je zde v konvi dost uz to muze byt
jinak.

Zdravím,
  přesně tak. Pokud bych si zabezpečoval svoje auto (což u své stařičké
Feldy
už dělat nebudu a na nové nemám :-) ), rozhodně bych to nesvěřil profi
firmě,
ale sobě, a udělal bych to úplně jinak, než se běžně dělává.
  Přidám příhodu: Jeden známý si nechal dovézt luxusní vůz (Audi A8 v Alu
prakticky s plnou výbavou), která byla "zabezpečená" super-duper systémy,
počínajíc "nevyhackovatelným" centrálem a konče kdovíjakým imobilizérem.
Protože garáž měl před dokončením, musel to parkovat asi týden před domem.
Nevěříc standardním systémům, když auto opouštěl, udělal na něm maličkou
"sabotáž". Druhý den k autu přišel a zaregistroval jednoznačné pokusy
o odcizení: centrál byl odemknutý, páka z volantu odstraněná, zámek řízení
rozlomený, v motorovém prostoru odpojené konektory - zřejmě si připojili
vlastní řídicí jednotku, aby obešli imobilizér. Ale neodjeli! A víte proč ?
Neodbrzdili :-)!. To auto má samozřejmě automat a tam se parkovací brzda
dělá
mechanickou blokádou náprav. A onen známý coby tu "sabotáž" po zabrždění
povytáhl konektor, kterým se aktivuje příslušné brzdicí servo, a tím
znemožnil
odbrždění. A profíci dojeli :-).
   S pozdravem Pavel Troller