OT: nahrada pevneho disku

Pondělí Únor 11 19:10:59 CET 2008

Ja jsem vychazel z predpokladu ze:
a) je divne mit 1% vyuziti na 80GB novem disku
b) aplikace v dosu jsou male, typoval bych ze nebudu potrebovat vic jak 128mb
c) stary disk ktery by se tam hodil (uvazoval bych o 6-20gb) neni
spolehlivy tak jako novy disk
smozrejme co se tyce tech dat, urcite mi o ne jde tak jako kazdemu.
Nemel by byt problem hodit tam sitovku a zalohovat to po siti.

Jen me zajimalo jak moc bych si pomohl CF kartou oproti beznemu disku