OT: nahrada pevneho disku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Únor 11 19:05:50 CET 2008

Ne vzdy jde ale predevsim o data.. Navic z prispevku  tazatele to primo
nevyplyva.
Pokud to je nejaka aplikace, ktera se treba stara o mereni  a  data
zhavaruji, je mozno disk, nebo CF nalyt pres ctecku v jinem PC.
Ja takhle provozuji reflektometr, jehoz zaklad je PC. Pokud se to sesype
( jeste se to nestalo) jednoduse vyrvu CF a v PC tam naleju treba GHOSTem
zazalohovanou image. A merim dal.
A to nemluvim o poklesu spotreby pri bateriovem napajeni - oproti
byvalemu reseni s HDD je  spotreba CF zanedbatelna!