problem s FTDI

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Únor 10 23:43:58 CET 2008

Mne z datasheetu vychadza, ze nie je mozne napajat VCCIO, ked nie je
napajany VCC pin FT232R. Uvadzaju aj, ze ak potrebujete VCCIO ine ako
5V/3.3V, tak zdroj musi byt zapojeny z VCC. VCCIO by som teda spojil
trvalo s VCC pinom a toto by som oddelil od vasej casti napajanej z
baterky. Nejako podobne, ako je to pri High-Powered zariadeniach
spinanych P-MOS tranzistorom.

miro