Jakou olovnatou pajku ?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 22:42:28 CET 2008

Najlepsie skusenosti mam so Stannol S-Sn60Pb38Cu2, typ 2630. Priemery
mam 0.7 a 1mm, ale snad sa najdu aj tensie. Je to "neprepalitelna"
pajka, ostava leskla aj pri ozaj silnom prehriati pistolkou.

Ak pouzivate len regulovatelnu mikropajku, tak potom vyhovie aj Stannol
S-Sn60Pb38Cu2, typ HF32. Tento je pri neprehrievani tiez pekne leskly,
ale ked pajkujem pistolkou, tak sem-tam zmatnie od prepalenia.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs