Jakou olovnatou pajku ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 6 22:27:52 CET 2008

Pomalu mi dochazi zasoby pajky a tak jsem si delal pruzkum,
co se da dneska koupit. Mam to na rucni pajeni prototypu,
takze urcite olovnatou a nejspis o prumeru 0.5 mm.
Ta stara byla neznameho puvodu a slozeni, takze jako reference
neposlouzi.

Kdyz jsem koukal po webech GM, SOS a GES tak me prekvapilo,
jaky je v tom znaceni hokej. Nektere vyrobky jsou oznacene SMD
a dalsi ne, i kdyz z niceho neni zjevne, proc to tak je. Navic napr.
u SOS pravdepodobne stejna pajka ma napsane jine slozeni
v baleni 250g a 500g (napr. AS05SMD250 SN60PbCu2 250g,

AS05SMD500 SN60Pb 500g). Zdanlive je to chyba, ale stejnou
informaci jsem nasel u nejakeho zahranicniho prodejce (muzou
ale samozrejme od sebe navzajem kopirovat, ze).

Obcas je u nektere napsane tavidlo (F-SW32 nebo F-SW26),
ale ani to neni nijak jednoznacne, protoze napr. F-SW32 muze
byt napr. MTL401, MTL461 nebo L3.
Takze bud je to jedno a vsechno funguje stejne, nebo je to treba
resit metodou pokus-omyl.

Byl by prosim nekdo, kdo ma prakticke zkusenosti s rucnim
pajenim trochu fajnovejsich veci (napr. TQFP100 s rozteci 0.5 mm),
tak hodny, a poradil mi, jestli to mam pustit z hlavy a koupit prvni
co mi padne do ruky, nebo doporucit nejaky overeny vyrobek ?

Dekuji predem.
rollfree