OT: My neboxujeme - my se tady fackujeme

Kosta (mk) info@mcu.cz
Středa Únor 6 15:55:31 CET 2008

Koukam, ze se stale rad poslouchas.

Krasne jsi to podal, opravdu krasne. Jen pro osvezeni pameti pripomen i
casove poslouposti, kdy se co udalo. Jak za sebou nasledovaly ty ruzne
nahodne udalostu, ktere v konecnem dusledku  nebyly zdaleka tak nahodne jak
by se mohlo na prvni pohled zdat :))
No asi Te sklamu, je nepravdepodobne, ze bych kdy s Tebou vedl kloudno rec,
nejak k tomu nemam duvod.

Pokud Vim, tak jsem ja po Vas vyrobu DPS nechtel, to jste se nabidli sami,
ze mi udelate cenu Je pravda, ze jsem k Vam donesl nektere veci s tim,ze je
nemam jak zuzitkovat a ze je celkem jedno jetli lezi u mne ve sklepe, nebo u
Vas. Ale nezlob se, je trochu scestne predpokladat, ze po Vasem/Tvem
jednani, Vas to necham dal pouzivat, to to radeji rovnou zahodim. Jinak diky
za pripomenuti tech x51, zitra pujdou na postu. Fakt jsi presvedce, ze jsem
ten Vas srot spenezil :) Tak nejak mi to prijde komicke.

Fakt me bavi se v tomhle stourat, fakt je to zabavne.

Kosta