OT: My neboxujeme - my se tady fackujeme

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Únor 5 23:33:09 CET 2008

> Predpokladam, ze nic dalsiho delsi dobu nebude. Navic predpokladam, ze
> to bude velmi sledovane a velmi zajimave vlakno pokud vubec bude.
>
> A ted uz ticho... ;-)

Tak zas jednou neco extra :))

Rika se (a i ja to to mnohokrat napsal), ze kdyz nejde o zivot, tak jde o
hovno. Pruser vsak vznikne, kdyz o ten zivot zacne jit. A co ze ma byt tou
pointou? Mozna si nekdo vzpomenete, kdo, kdy, kde a jak odprezentoval klon
ICD2. Mozná si i vzpomenete na tehdelsi hit Pana Bezstarosti v oblasti
progranatoru - cosi jako JDM. No a vidite dnes je ze mne malem slintajici
troska a hádejte co koupíte u  Chobota. A to se prosim  jen stacilo na
nepatricnem  miste (pry mezi prateli) zminit, ze mi od Chobota volali. Tehdy
v lete 2006, v sobotu jsem to uvidel na vlastni oci (tehdy jeste dve) a v
pondeli me uz resuscitovali. Po roce jsem se pak od pana Bezstarosti
dovedel, ze bylo naprosto logicke co bude na podporu svych kurzu delat. A
podporil to argumentem, ze co on udelal v zemich Koruny Ceske na propagaci
PICu, kdezto ja je jen schazuji :))

Celej tenhle blabol je jen a pouze o mé naivite a blbosti a o tom, ze nejen
v lasce a valce je vse dovoleno. A mate pravdu, ze to je hodne ujete. No a
jak to dopadne s lidmi co se spolci s timto panem - tezko predikovatt. I
kdyz pokud jsem spravne slysel travu rust, tak Rotta je uz od valu a
momentalne je na rade jeden doktor, hadejte kterej :)

S pozdravem
Kosta