ADMIN: OT: My neboxujeme - my se tady fackujeme Re: verejne adminovi:

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 5 21:37:11 CET 2008

Me to take nebavi, ale nevim proc bych mel za nekoho resit nejake
resty/spory atd..

Nevim co jste si udelali, ale mam reseni:

Pokud se chcete verejne postekat a vyrvat se na sebe dam vam obema
moznost - do konce tohoto tydne muzete vy dva (JB a MK) si tady nadavat,
hazet na sebe spinu - uvidime kdo az kam zajde. Mozna ze to bude poucne
i pro ostatni. Mam jedine dve podminky - budete pokracovat v tomto
vlaknu tedy s oznacenim OT a druha, ze se do toho nebude nikdo plest dalsi.

Po 10.2.2008 nechci uz slyset zadne dalsi poznamky k tomuto tematu a ani
navazeni se jeden do druheho. Od toho bude toto vlakno, aby vsichni
vedeli jake jsou vase pohnutky k tomuhle osocovani - pokud jej
nevyuzijete je to vas problem.

Ostatni prosim o trpelivost - schvalne jsem dal do predmetu OT tak se to
da eliminovat nejakym tridicim pravidlem.

ADMIN