verejne adminovi: Re: Pokusna desticka na CPLD - XC95xxXL - mate nekdo?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 5 17:25:54 CET 2008

Doplnim, ze slo od kolegy o pratelskou sluzbu (jelikoz bezne ani jeden z
nas samostane desky na prodej nevyrabi) a to nekolikrate a ruzne desky,
coz bych v pripade, ze se nelibily, nepredpokladal a pokud se jevily
jako nepouzitelne, proc se dostaly k zakaznikum ? Nechat si je vyrobit
jinde se prece dalo hned po prvni varce a nikdo se s tim nemusel dal trapit.

Admine, prosim, uz mne to nebavi ... Jestli je to potreba, vyhod nas
klidne oba, ja budu vedet za co to je, ale fakt uz to jeho vecne
navazeni se, nejak nemusim.

--
Jiri Bezstarosti