RE: RE: OT: ČEZ, porucha elektroměru, dofakturace

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 5 11:09:57 CET 2008

 > Tím bych si nebyl jistý, že naúčtují jen 2 měsíce zpátky.
> Proč tedy té známé účtují zpátky 2 období a ne jen jedno? Co
> když vám řeknou, že měřidlo "zadrhávalo" už delší dobu a
> udělají vám "vyrovnání spotřeb" za delší období?

Na to je prece jednoducha odpoved: Dokazte mi to!
Zijeme prece snad v pravnim state nebo ne? A pokud to nakrasne dokazi, tak
Vam jsou schopni vycislit presny rozdil, protoze jinak nez presnym merenim
paralelne s tim Vasim zadrhavacim vam to prece dokazat nemohou.

Jakub Serych