OT: Jaky LCDcko koupit..

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 5 07:10:04 CET 2008

 5.2.2008, 7:01:12
dobry den

Ja jsem uz cca 2 roky velmi spokojeny s Fujitsu-Siemens P17.
Podani barev, rovnonernost podsviceni a uhly pohledu jsou jeho silnou
strankou. Prirozene ze graficke specialy od EIZA jsou lepsi.
Monitory F-S P-ckove rady se stale prodavaji, coz dosti dobre
vypovida o tom, ze jde o povedene kousky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz