OT: Jaky LCDcko koupit..

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 22:47:00 CET 2008

No hlavne ma LCD ostry obraz (samozrejme DVI je zaklad). S vyladenim
kontrastu sa treba pohrat, co typ, to potrebuje iny pomer jasu a
kontrastu (prip. farebnych zloziek). Mozno poznate programik eizotest -
velmi dobra pomocka http://www.eizo.de/lcdtestutility.html

Osobne filmy vela nestriham, ale s fotkami sa hram a mam TV kartu,
takze pozeram TV (aj teraz mam v okienku nejaku diskusiu :-) Nemam
problem s farbami, ci kontrastom... Osobne by som CRT uz nechcel.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping