Konfigurator - prosim o komentar

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 22:37:57 CET 2008

No tiez si ma nepresvedcil :-)

1. timery/rezimy/X2, UART-rezimy, ine procesory - to vsetko sa da
zapisat aj v XML
2. ze chces mat pomocku - zadam cas pretecenia timera -> doporuci
X-tal, alebo naopak: zadam X-tal -> urci medze... no OK, ale ak si ma
uzivatel aj sam editaciou v txt editore vediet napisat konfiguracny
subor, tak na formate cfg nezalezi, ziaden txt editor mu to nevyrata...
V XML scheme nemusis definovat medze pre danu hodnotu, to povinne nie
je. Ale povedzme urcis, ze to ma byt int, float,... a vaditator
skontroluje aspon to, ci tam nie su popisane pismena. Ale hlavne
skontroluje, ci ten element tam je (ak je povinny).

Akoze mozes si vymysliet format cfg aky chces, tie ficurky pre rozne
typy MCU, rezimy periferii, atd nejako don ukladat budes musiet. Ak by
to mal byt napr. INI, tak budes mat:
[MAIN]
freq=
[TIMER0]
mode=

v XML to bude:
<main>
  <freq>...</freq>
</main>
<timer0>
  <mode>...</mode>
</timer0>

Ide len o to, ze INI ti ziaden nastroj nepomoze skontrolovat... V
scheme pre XML ti nic nebrani mat optional element povedzme <metadata>,
do ktoreho si mozes pisat co chces, validatoru to bude jedno... Program
tak ci tak bude musiet vediet co-kde a pod akym nazvom hladat.

Inac, ked validator oznami chybu, tak napise presne riedok v XML a
popise, co sa mu nepaci. Nemusis tieto veci programovat Ty.

miro