Konfigurator - prosim o komentar

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 19:00:14 CET 2008

Ahoj,

len take doporucenie k formatu konfig suboru.. Prihovoril by som sa za
XML, nie preto, ze je to moderne, ale preto, ze vela prace s kontrolou
spravnosti urobi parser (nielen syntax, ale aj chybajuce/nadbytocne
polozky). Samozrejme predpoklada to napisat schemu - su na to nastroje,
ktore ulahcia pracu (napr. free XMLPad). Dalsim predpokladom je
validacny parser. Mam programatorske skusenosti s MSXML a Xerces C++
parsermi. S ohladom na multiplatformovost doporucujem ten druhy. Ak by
si potreboval konzultacie k pouzitiu, som tu :-)

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping