Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 23:15:23 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Ono jde o to, že oficiálnì si s sebou na klícence nic vzít nemùže! Asi
>jsem to spatne popsal, ale oni MUSI vsechno posilat emailem - i kdyz
>je to nekolik MB! To je ta zvrhlost podle meho nazoru.

Mno tak to je urcite nespravne. Ucitela ani skolu z Vasho pribehu nepoznam a je tazke zaujat objektivne stanovisko, ani mi to asi neprinalezi. Nechce sa mi vsak verit, ze s ucitelom nie je ziadna rec - i ked uznavam ze taki existuju.

> Dohonout se s ucitelem ocividne neda - jak jsem psal uz jsem to zkousel a nic.

Nechcem sa Vas dotknut a ani neviem ako to bolo, ale kedze Vas prispevok do konfery je v dost rozculenom tone, nebola tak aj Vasa diskusia s ucitelom? Este raz, verim, ze je problem na jeho strane; v takom pripade vsak konflikt moze nastat kedykolvek a z akehokolvek dovodu, najma ak ucitel autoritarsky nepripusta diskusiu; vtedy je uplne zbytocne argumentovat nejakymi technickymi moznostami atd. Skuste mu trebars navrhnut nejake riesenie, ktore je pre neho rovnako pohodlne a bezpracne ako ten mail - on si tie prace zrejme chce prezriet v pokoji niekde inde, trebars doma; a trebars nema nikde ftp pristup apod.

> Co se tyka te dokumentace a helpu tak tim si teda opravdu nejsem
> jisty ze je vubec vyuzivan. Skola je priprava na zivot (nebo by
> alespon byt mela)

Nerozumiem. To akoze v zivote sa so slusnou dokumentaciou nestretnem?

> Ja preci netvrdim, ze to musi byt notabene zadarmo,
> ale zeptam se: Co maji delat ty rodice, kteri nemaji penize na
> zakoupeni MS Office? Bavíme se radove o tisicich korun na jeden
> predmet vyuzivany par (skoro doslova) hodin v tydnu. Jak ty deti mohou nosit sve ukoly do skoly?
> Pochopte ja se bavim o direktive - JEN OFFICE!

Mno, o tomto ste predtym nepisali a naozaj to znie ako problem.
Mozno by ste sa naozaj mali porozpravat s niekym z vedenia skoly, ale celkom iste k nicomu nedospejete ak nepridete s uvazlivym tonom a pripadne aj s nejakymi navrhmi, ktore z ich strany nebudu predstavovat ziadne zasadnejsie ustupky ci problemy.

Oni su tiez ludia a mozno maju na svoje konanie dovody ktore Vy trebars nepoznate...

wek