Re[7]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myąích linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Martin ©aněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Únor 3 22:42:28 CET 2008

Ono jde o to, ľe oficiálně si s sebou na klícence nic vzít nemůľe! Asi
jsem to spatne popsal, ale oni MUSI vsechno posilat emailem - i kdyz
je to nekolik MB! To je ta zvrhlost podle meho nazoru.
No my jsme taky vsechno psali do sesitu, ale kdyz ma prinest (totiz
pardon - poslat)prezentaci v PowerPointu (kde ho ma vzit)na svuj email
(notabene verejny) tak to proste nejak udelat musi. Podotykam, ze se
nebavime o skolni praci "jak poslat email" ale o beznem prenosu dat s
vypracovanym domacim ukolem.
Tim ulehcenim jsem mel na mysli, ze po hodine proste jen vypnou
pocitace (tedy asi) a neresi zda nekdo neco nenainstaloval, nestahnul
apod. protoze na svuj email se to posila tezko :-). Uvedomte si, ze se
bavim o hodinach vypocetni techniky. Je to stejne, jako kdyby jste
probiral treba cestinu a musel jste psat ukoly jen na pergamen (stejne
drahy jako MS office) a do skoly je posilat postou a spolehat, ze
prijdou vcas na hodinu CJ.....
 Dohonout se s ucitelem ocividne neda - jak jsem psal uz jsem to zkousel a nic.
 Ucitel by predevsim mel ucit ten predmet, za ktera zodpovida. Cili
 pokud nechce povolit studentum USB nebo CD, tak najit jiny vhodny způsob
 (proboha jen ne email) pro prenos dat - no a tim je treba FTP.

 Co se tyka te dokumentace a helpu tak tim si teda opravdu nejsem
 jisty ze je vubec vyuzivan. Skola je priprava na zivot (nebo by
 alespon byt mela) Ja preci netvrdim, ze to musi byt notabene zadarmo,
 ale zeptam se: Co maji delat ty rodice, kteri nemaji penize na
 zakoupeni MS Office? Bavíme se radove o tisicich korun na jeden
 predmet vyuzivany par (skoro doslova) hodin v tydnu. Jak ty deti mohou nosit sve ukoly do skoly?
 Pochopte ja se bavim o direktive - JEN OFFICE!
 Nemam pocit, ze by skola neplatila za vypocetni techniku a programy
 vubec nic....

S pozdravem,
 Martin ©anek
 mailto:sanek.martin@volny.cz