Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Neděle Únor 3 22:52:48 CET 2008

2008/2/3 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:

> Skola poskytuje prostredky, tak proc by nemohla vyzadovat, aby jich
> bylo vyuzito? Kdyz to potrebuji nejak unifikovat? Automatizovat? Aby
> to bylo nejake podobne, aby to melo nejakou kulturu?

Kdyz jsem byl v prvaku, tak ve druhem semestru byl povinny rocnikovy
projekt v Delphi (tenkrat tusim verze 2). Ty ovsem v pocitacove
laborce fungovaly asi na peti strojich (prvaku, kteri jsme prezili
prvni semestr, bylo cca 250). Asi je zrejme, jaka byla sance se k
nekteremu z nich probojovat a nekolik (hodne) hodin u nej programovat.
Takze skola poskytla prostredky, pozadovala jejich pouziti, ale
studente, postarej se...

Mozna uz je to dneska lepsi, mozna ma skola nejake free licence pro
studenty, tenkrat bylo kulove...

KR