Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 22:16:41 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Ja osobne vidim spise problem v tom, ze programator je kluk co ma
>sotva maturitu i clovek s titulem phd. A ono temer pro kazdy smer
>existuji zpusoby, jak to udelat prenositelne a nedat si s tim o moc
>vice prace, ale presvecte lidi aby je dodrzovali.
>Pokud vim, docela malo lidi se v praxi obtezuje s nejakou specifikaci,
>navrhem funkci atd.. tak, jak se to treba prednasi na vysce, protoze
>si mysli, ze kdyz to proste napise, tak to ma za zlomek casu. Jenze
>pak se vetsinou ukaze ze nema a jeste navic neni schopen psat
> [...]

Fajn.

Aby sme tu len tak neplacali do vetra, a kedze podla vsetkeho mate k problematike blizko, mozete nam predviest nejaky svoj s malou namahou urobeny prenositelny program so spracovanou specifikaciou, navrhom funkcii atd.?

A mate skusenosti s dlhodobou (povedzme, nedavno preberany Elnec robi pg4uw asi zo 7 rokov) udrzbou takehoto softwaru v niekolkych tisickach instalacii na rovnakom mnozstve platforiem na ktory bol pisany (vratane udrzby tej specifikacie, navrhu funkcii atd.)?

Ja to bohuzial nemozem. Za svoju ubohu karieru som pisal a udrziaval (aj tych zo 7 rokov) len jednoplatformne obtiazne prenositelne programy bez blizsej specifikacia a navrhom funkcii atd.

wek