Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 20:00:48 CET 2008

Ja osobne vidim spise problem v tom, ze programator je kluk co ma
sotva maturitu i clovek s titulem phd. A ono temer pro kazdy smer
existuji zpusoby, jak to udelat prenositelne a nedat si s tim o moc
vice prace, ale presvecte lidi aby je dodrzovali.
Pokud vim, docela malo lidi se v praxi obtezuje s nejakou specifikaci,
navrhem funkci atd.. tak, jak se to treba prednasi na vysce, protoze
si mysli, ze kdyz to proste napise, tak to ma za zlomek casu. Jenze
pak se vetsinou ukaze ze nema a jeste navic neni schopen psat
prenositelny kod. Kdyby vsechny ty metodiky, ktere tu rpo nej jsou
dodrzel, snadno by napsal prenositelny kod, ale to by o nich musel
vedet.
Asi je pravda, ze clovek ktery o nich vi si necha zaplatit vice nez
clovek ktery o nich nema ani tuseni, ale myslim, ze zase ne o tolik a
ve vysledku ten projkt bude kvalitnejsi a lide by ten rozdil radi
zaplatili, kdyby ho videli. (Ale to zarazime do rpoblemu s managmentem
a reklamou atd...)

honza