Re: Re[7]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 21:11:21 CET 2008

Problem tohoto prikladu ale spociva v tom, ze i to vyhledani doma je
extremne narocne. Ty vzorecky co jste nasel (prosel jsem si je jen
zbezne a mohu se tedy mylit) se ale dopousteji stejne chyby  = vykrati
se v nich hmotnost, kdyz otazka zmni, proc tezsi clovek jede rychleji
a to to jsou vzorecky, ktere jsou urceny resitelum fyzikalni olympiady
4.rocniku stredni skoly, to jest te nejtezsi. Sam jsem FO resil a mohu
vas ujistit, ze uspesny resitel FO kategorie A nemuze mit problem
udelat zkousku s Fyziky na FEKT ci FIT na VUT. Je to v podstate stejna
latka.
Ja osobne se domnivam, ze dobry ucitel by se zde poznal spise podle
toho, jak by odmenil studenta, ktery by se to pokousel resit.
Honza