Re[7]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Únor 3 20:56:23 CET 2008

Dobrá, dostal jste mě :-) přiznávám, že jsem do školy chodíl před
více než 20.lety nyní se snažil najít odpověd
na internetu - fakt si ty vzorečky nepamatuju. Našel jsem mimo jiné i
toto:
http://sf.zcu.cz/rocnik07/cislo01/a1.html

kde by se asi dosazením dalo něco zjistit (nepočítal jsem to..)

Co se týká školství - kdyby byl tím kantorem já a nevěděl odpověd
(stejně jako teď) tak bych to prostě přiznal a na příští hodinu si to
zjistil a prostě se k tomu vrátil a vysvětlil to. Nikdo není neomylný
ale nynejší děcka se opravdu učí jen fráze. Vím o čem mluvím, protože
dcera mi končí základní školu a ještě mám v paměti jak jsem jí chtěl
vysvětlit elekriku (9.třída) a ona s díky odmítla - že prý když se jen
naučí co jí bylo nadiktováno tak to paní učitelce stačí. Já to opravdu
nechci paušalizovat, určitě se najdou šťastnější rodiče a žáci a
nebude jich (doufám) málo. Prostě mám subjektivní pocit (právnicky
řečeno :-) že se ve školách nebere život, ale pustá teorie, která
nikoho nebaví.
A schválně si rýpnu: kolik z vás se na škole (je jedno jaké) účastnilo
v hodinách fyziky, chemie, přírodovědy a já nevím čeho ještě, vážně
praktického vyučování s pokusy? Kdy se neprobírala teorie, ale opravdu
se experimetovalo? A když ano, jak často?

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz