[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 3 09:04:57 CET 2008

2.2.08, Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:

> Me to pod linuxem fungovalo docela dobre, jedno kolecko pro vertikalni,
> druhe pro horizontalni scrollovani, k tomu mi staci standardni tri tlacitka
> a vic ke stesti nepotrebuji ;)

To záleží na tom co kdo preferuje, mně připadá kolečko pro
horizontální pohyb zbytečný, málokterá webová stránka je tak široká,
že by se mi nevešla na monitor - a dneska jsou monitory docela velký,
kolikrát i širokoúhlý. I když si umim představit, že jsou aplikace,
kde by se to hodilo - například v Excelu, pokud má tabulka hodně
sloupců.

> Zadny software od microshitu nepouzivam a NEBUDU!

Skutečně by mě zajímalo, proč slovo "Microsoft" působí na linuxáky
jako červenej hadr na bejka.

> Ale tyhle mysy nemaji dve kolecka a to je muj POZADAVEK, rozumite vubec cesky?

Jen jsem se snažil poradit, nechápu co vás vede k tomu mě napadat. S
tou myší jsem nějakou dobu pracoval, tak vím svoje - druhý kolečko se
použije zřídkakdy. Navíc ta myš byla jen v provedení PS2, a některý
počítače ho už dneska nemaj (MS Intellimouse je USB a s redukcí
funguje i na PS2, ale to asi většina USB myší).

> (A navic jsou od microshitu a ja nemam tohoto monopolistu v umyslu nijak
> podporovat, zvlast, kdyz mi jakozto linuxakovi ztezuje zivot, kde se da...)

Tak tenhle výlev vůbec nechápu.

Děkuji za pozornost, jestli mi chcete jeětě něco sdělit, tak snad
raději mimo konferenci.

P.K.