Zkusenosti - GME :-(

Kosta (mk) info@mcu.cz
Sobota Únor 2 14:18:33 CET 2008

> To by fungovalo mezi slusnymi lidmi, ale mam dojem, ze pri tomhle
> zpusobu prodeje by se muselo mnoho lidi pred odchodem zbezne prosacnout
> ;))). No a za druhe to asi nepujde z duvodu, ze muze prijit nejakej
> chytrak s plochou baterkou a vybirat si LEDky podle toho, jak mu ktera
> sviti. To by pak byla radost si po nekom takovem ty LEDky kupovat ;).
>
> Omlouvam se, ze lidi takhle podcenuju, ale bohuzel mi dlouhodobe
> zkusenosti rikaji, ze kdyz budu povazovat vsechny za pitomce, spletu se
> v mnohem mene pripadech, nez kdyz budu vsechny povazovat za rozumne
> [...]

Opravdu nesmirne lituji, ze jsem Te kdy povazoval za vic nez toho pitomce.
Hluboce jsem se zmílil.
Ty jsi samozrejmne mnohem vic. Podotykam, ze z me strany to nema s humorem
pranic spolecneho :(

Co tak ctu Tve vyleve mam stejny pocit, jako kdyz jsem slychaval pany
politiky - kec, kec a zas jen dalsi kec
Mozna by jsi mel spis prezentovat svou metodu slusnosti - vyuzit a zneuzit,
presne v duchu hesla "Ucel sveti prostredky"

S pozdravem
Kosta (MK)
Je tezke byt za pitomce - konkurence je prilis velika