Zkusenosti - GME :-(

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Únor 2 13:55:19 CET 2008

To by fungovalo mezi slusnymi lidmi, ale mam dojem, ze pri tomhle
zpusobu prodeje by se muselo mnoho lidi pred odchodem zbezne prosacnout
;))). No a za druhe to asi nepujde z duvodu, ze muze prijit nejakej
chytrak s plochou baterkou a vybirat si LEDky podle toho, jak mu ktera
sviti. To by pak byla radost si po nekom takovem ty LEDky kupovat ;).

Omlouvam se, ze lidi takhle podcenuju, ale bohuzel mi dlouhodobe
zkusenosti rikaji, ze kdyz budu povazovat vsechny za pitomce, spletu se
v mnohem mene pripadech, nez kdyz budu vsechny povazovat za rozumne
bytosti ;).

Prosim, berte co jsem napsal s rezervou, je to pokus o cerny humor.

--
Jiri Bezstarosti