Ako s (sp)lintom na avr-gcc, Was: Ako zistit nepouzite globalne premenne v avr-gcc?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Únor 1 16:19:19 CET 2008

Mno tak som skusil splint, ale som zmateny.

Chvilu mi teda trvalo kym som mu vnutil vsetky defines (vratane toho co sa vytvori automaticky v gcc pri definovani targetu); teraz sa vsak nevie prekusnut cez

#  define ISR(vector, ...)            \
    void vector (void) __attribute__ ((signal,__INTR_ATTRS)) __VA_ARGS__; \
    void vector (void)

a tipujem ze mu vadia tie tri bodky v mene makra. Takze to skonci este pri preprocesingu.

Ale odhliadnuc od tohoto, ak sa prekusem cez check preprocesingu, obavam sa, ze neskusne vsetky nestandardne rozsirenia avr-gcc...

Je nejaky rychly a bezbolestny navod ako na to?

Dakujem

wek