ISP programator

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Únor 1 12:04:18 CET 2008

Vazeny p. Zdenek,

> T51prog, ale 51&AVRprog. Pro ten plati, co jsem napsal o nepridavani
> obvodu. Podporuje treba ATtiny12, ale uz ne ATtiny15. Byt ma stejne
> pouzdro i rozlozeni vyvodu.

Mate pravdu v dvoch veciach:
1) ano, ATtiny15 nie je podporovany na programatore 51&AVRprog
2) ano, ATtiny15 je mozne podporovat programatorom 51&AVRprog

Len ten zaver - a teda ze sme ukoncili podporu pre 51&AVRprog - nie je
spravny. Len sme zabudli tu podporu pridat. Doplnime v najblizsej
versii SW.

Na druhej strane, mame system AlgOR, da sa opytat ... neevidujem v
tomto smere ziadnu poziadavku.

> Opravdu je takovy proglem na strankach zverejnit jedinou mailovou adresu
> na tech. podporu???

Anti-spam dovody.

Mimochodom, mozem jednoduchu otazku? Skusil ste niekedy kontaktovat
Elnec cez Contact form formular? Ak ste nas kontaktoval, tak ste
dostal odpoved obratom alebo najneskor do 24 hodin. Ak ste nas
nekontaktoval, tak je to vlastne jedno, ci mame priamy e-mail alebo
nie.

> Opravdu je nutne kvuli otazce: "Predpoladate, ze programator X bude v
> budoucnu podporovat obvod Y?" nutno vyplnit formular (jake PC, uP, OS,
> port, jaky prog, ser. cislo, reg. karta, kdy koupen, kde, kolik toho
> programujete...) Celkem 42 povinnych otazek kvuli jedne vete!!!

Vo formulare AlgOR je presne 20 otazok, ktore vyzaduju povinne
odpoved. Z toho maximalne 3 (kedy a kde ste kupil programator plus ci
ste zaslal registracnu kartu) su na prvy pohlad od veci.
Ostatne - napr. puzdrenie obvodu, ci potrebujete inZIF alebo ISP
programovanie, do kedy potrebujete riesenie a podobne - zbytocne
urcite nie su.

Ospravedlnujem sa za dlhsi prispevok.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis