ISP programator

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Únor 1 07:09:46 CET 2008

Tak jsem vas mystifikoval. Az ted ve firme jsem zjistil, ze to neni
T51prog, ale 51&AVRprog. Pro ten plati, co jsem napsal o nepridavani
obvodu. Podporuje treba ATtiny12, ale uz ne ATtiny15. Byt ma stejne
pouzdro i rozlozeni vyvodu.

Vidim, ze je vas tu z Elnecu vic, tak si neodpustim rypnuti:
Opravdu je takovy proglem na strankach zverejnit jedinou mailovou adresu
na tech. podporu???

Opravdu je nutne kvuli otazce: "Predpoladate, ze programator X bude v
budoucnu podporovat obvod Y?" nutno vyplnit formular (jake PC, uP, OS,
port, jaky prog, ser. cislo, reg. karta, kdy koupen, kde, kolik toho
programujete...) Celkem 42 povinnych otazek kvuli jedne vete!!!

Zdenek