LED a tlacitko na jednom pinu MCU

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Prosinec 31 12:04:31 CET 2008

Takový exotický MCU je např ATmega. Ovšem výchozí stav portů jsou vstupy,
takže jde jen o to, aby autor programu na výstup nehodil 1, aniž ho před tím
přepne na vstup.

PH

From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To zapojeni je v poradku, nebot:
a) neni duvod proc by na pinu mela byt tvrda jednicka
 (vyjma stavu pri zapnuti, ruzne zasekleho softu a jinych
  nepredvidatelnosti)
b) nic takoveho jako tvrda jednicka vlastne ani neexistuje. V MCU byva
interne mezi +Uc a Out, bud definovany rezistor, nebo zdroj proudu.

Pripoustim, ze mohou existovat nejake exoticke MCU pro ktere b)
neplati, tam by pak bylo pouziti dalsiho rezistoru na miste.