LED a tlacitko na jednom pinu MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 31 10:09:46 CET 2008

 31.12.2008, 10:03:14

To zapojeni je v poradku, nebot:
a) neni duvod proc by na pinu mela byt tvrda jednicka
 (vyjma stavu pri zapnuti, ruzne zasekleho softu a jinych
  nepredvidatelnosti)
b) nic takoveho jako tvrda jednicka vlastne ani neexistuje. V MCU byva
interne mezi +Uc a Out, bud definovany rezistor, nebo zdroj proudu.

Pripoustim, ze mohou existovat nejake exoticke MCU pro ktere b)
neplati, tam by pak bylo pouziti dalsiho rezistoru na miste.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz