Nabilecka pro modelare z DX

Martin Patka hwmp@semily.net
Pondělí Prosinec 29 19:29:09 CET 2008

Zdravim,

> Tech 7 dolaru chcou doplatit na tu EMS. Takoveto veci nechcou
> posilat pomoci normalni posty. Ani se nedivim, me se uz
> nekolik balicku stratilo a posta se k tomu stavi zpusobem Ja
> nic, ja muzikant, hlavne zaplat a nic nechtej.

tech $7 neni zase tak moc, ale po mne chteli za telefon v cene
$120 doplatek dalsich $20 a to uz se mi moc nezdalo. Tak jsem
pres ten jejich formular napsal, at mi to poslou normalne postou
- sice to chteli jeste potvrdit, ale pak to prislo tou postou a bez
doplatku. Pozdeji se mi to stalo jeste jednou, a opet jim stacilo
napsat.

Sice se tou EMS u drazsich veci asi zajistuji, ale ja nevidim
rozdil, jestli si v jednom balicku objednam jednu vec za $120,
nebo soucastky ve stejne uhrnne cene...... Pokud se ten balicek
ztrati, tak to vyjde na stejno....

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     martin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz