Nabilecka pro modelare z DX

Ales Martinek ales.martinek@jubilant.cz
Pondělí Prosinec 29 19:00:43 CET 2008

Ja jsem objednaval 14.12. take mobil a dnes my ho dovezly.
Uz jsem jim psal reklamaci, mam spatny nabijeci kabel tak uvidim jak se
zachovaji.

Tech 7 dolaru chcou doplatit na tu EMS. Takoveto veci nechcou posilat
pomoci normalni posty. Ani se nedivim, me se uz nekolik balicku stratilo
a posta se k tomu stavi zpusobem Ja nic, ja muzikant, hlavne zaplat a
nic nechtej.

Ales Martinek