Dobijeni autobaterie

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Prosinec 29 10:34:05 CET 2008

jeste bych doplnil, ze u vw tdi, ne PD, zalezi i jak baterka toci, tedy
jak dokaze roztocit motor.
pri spatne kombinaci, linej starter, lina baterka to nenatocite a pritom
to bu de tocit klidne
minutu a subjektivne bude vsechno ok. doporucuju pripadne prohledat
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2&sid=75e7d65760a52f27f8b6fa
c3dd1eefd5 .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Poller Martin
Sent: Sunday, December 28, 2008 12:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Dobijeni autobaterie

Tech 25% mi zmerili v servisu, tak mozna trochu kecaj a uhanej abych si
u nich koupil novou :-) Chtel jsem se jeste zeptat, kolika ampery tak
dobiji alternator treba v pripade ze motor bezi na volnobeh. Mam Octavii
I. 1.9TDI. Ale dobijet baterku tim ze necham nekde bezet motor naprazdno
asi neni uplne setrny, ackoliv Felicii jsem v nouzi takhle kdysi dobil..