Dobijeni autobaterie

Neděle Prosinec 28 16:23:31 CET 2008

Tak to asi změřili hustoměrem 25% nabití. Ne? Ono skutečné měření kapacity
je dost časově náročné a chce to i vybavení. U alkaliky (typicky na dráze)
se to dělá normálně, u autobaterie o tom dost pochybuju.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Poller Martin" <knm@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 28, 2008 12:36 PM
Subject: Re: Dobijeni autobaterie

Tech 25% mi zmerili v servisu, tak mozna trochu kecaj a uhanej abych si u
nich koupil novou :-)
Chtel jsem se jeste zeptat, kolika ampery tak dobiji alternator treba v
pripade ze motor bezi na volnobeh. Mam Octavii I. 1.9TDI. Ale dobijet
baterku tim ze necham nekde bezet motor naprazdno asi neni uplne setrny,
ackoliv Felicii jsem v nouzi takhle kdysi dobil..