Dobijeni autobaterie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 18:14:28 CET 2008

No jo, ale tam preci neni autobaterie. Gelovka Pb je preci jen trochu
jina baterie. A i tak, jsou tam jeste dalsi duvody - treba to, ze se
hraje na spotrebu a take na otepleni, ktere tem bateriim vadi uplne nejvic.

Nedavno jsem to tu psal o Powerware 9120, ktera baterie nabije na 14V,
tam je nejakou dobu podrzi (radove hodiny) a pak je udrzuje na stabilnim
napeti kolem 13.2V (radove 20 dnu) a nasledne se znovu nabiji.
U tehle UPSky vydrzi bezne gelovky 5-6 let. Ma, ale trvale bezici
vetrak, ktery jen reguluje otacky ve dvou stupnich.

Radek Vicek