Re:K cemu je zeleny laser?

kpr kpr@seznam.cz
Sobota Prosinec 27 09:43:50 CET 2008

Níže uvedené návody a stránky znám. CO2 je téměř nejjednodušší co se dá postavit, alespoň pokud máte na mysli nízkotlaký CO2. Ovšem je to poměrně rozměrná věc, co se týče uměrnosti délky trubice a výkonu co z toho lze dostat. Zdroj není problém. Akorát že je to relativně drahé, zrcátka z materiálu ZnSe nejsou zrovna levná záležitost...

KPR