Re:K cemu je zeleny laser?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Prosinec 26 23:56:44 CET 2008

Pokud si chcete v garazi postavit MW laser za ucelem anihilovani souseda i s barakem tak nemohu slouzit a vzhedem k investicnim  a provoznim nakladum takove veci asi ani nema moc cenu patrat po navodu.
Pokud vystacite s necim mensim tak zkuste CO2 lasery za rozumne penize se dostanete na vykony mnoha desitek watu, tribicese da koupit za par fufnu a zdroj dobastlite z "kavovaru a vyrazene TV" :-)

http://www.repairfaq.org/sam/lasercc2.htm
http://www.powerlabs.org/laser.htm
http://www.thaltech.com/laser/links-laser.html

Pokud se nepletu

>Pekny clanek, nicmene je vhodny spis pro informovanost, nezli aby clovek podle toho neco postavil :-).
Pouzitelne je akorat schema YAG laseru, ktere ovsem je mozne nalezt na tisici dalsich odkazu.
Takze neco lepsiho?

KPR