Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 25 22:11:21 CET 2008

Kazdopadne:
1) Od UPC se skutecne da dojit ke konkretnimu jmenu a adrese (prudil nas
jeden student a mam u UPC znameho, takze mluvim z vlastni zkusenosti).
Chlapec se dost divil, jak jsem si jisty jeho cinnostmi a kazdopadne ackoliv
jsem mu (viz mail nize) nemohl nic dokazat, prudit prestal.

2) Policie uz dnes ma na sitarinu docela slusne odborniky (opet zkusenost se
zlobivymi studenty) a pokud jde o neco vazneho, v prubehu vysetrovani na
zaklade takovychto zjisteni tak dlouho utahuji smycku, az mohou pachatele
skutecne usvedcit primo pri cinu. Nevim, kolik toho skutecne dotahnou do
konce, ale profesionalita policejnich sitaru se kterymi jsem byl v kontaktu
me docela mile prekvapila.

Jakub Serych