Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 25 16:58:30 CET 2008

Problém je, že většina lidí to pořádný nastavení ani nezvládne a pak je
zkosí problém i s grafikou, který na jednu stranu může být naprosto banální
a může stačit doinstalovat driver z repozitáře nebo taky fatální, kdy i
správně zkompilovaný driver prostě ani za prase nejede.
První věc by měl opravdu zvládnout i BFU, protože to je jednodušší než ve
Windows (stačí spustit správce balíčku a správný balík doinstalovat z CD
nebo internetu), na druhou věc je pak konference, kde už třeba někdo něco
podobnýho řešil a ví, co je třeba udělat nebo díky radám se to podaří...