[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 23 12:52:57 CET 2008

Parabolu a polarmount mám na půdě, nějaké konvertory jsem kdysi dostal ale
něco už jsme ze zvědavosti kuchnuli, mám dokonce někde i modul se Sharp
tunerem, ale to je asi tak všecko. Před 15 lety jsem si sat chtěl udělat,
ale nějak na to nebyl čas. Vietnamci si tady rušili satelit (zavedli si
rychlý internet) a donesli nám dvoumetrovou parabolu tak z ní bude jezírko.
Ale netušil jsem že -6dB tak vadí.

To je ale šílenec, na co mu to je?

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>

Kam by se podělo, představil jsem si těch 16 konvertorů rozvěšenejch
zřejmě do většího oblouku než vy. Navíc když se zhorší počasí, tak je
každá ztráta signálu znát. BTW vy nemáte televizi, takže nemáte ani
satelit, co?

Tady si někdo vyhrál s 6 nebo 7 konvertory:

http://trtsoft.profitux.cz/opticum4100tscxe/jaknamultifocus2.htm

Na 1st. W už má signál 48/58 (síla/kvalita) a při 40% (nepíše přesně
čeho) už mu vypadává obraz. Je vidět, že rezerva tam je relativně
malá.

Nehledě na to, že nastavit všech 16 konvertorů na 1 parabole neni
sranda, taky už to i něco váží, takže to bude náchylný na vítr. Takový
rozumný maximum, co se používá, je 8:

http://home.tiscali.cz/mmsb2003/obr/multi.jpg

Pavel Kadečka.