[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 23 12:30:41 CET 2008

2008/12/23 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Odhaduji ztrátu signálu max 6dB a to ještě kdyby byla odchylka od přímého
> směru tak 45st. Kam se podělo vaše technické myšlení?

Kam by se podělo, představil jsem si těch 16 konvertorů rozvěšenejch
zřejmě do většího oblouku než vy. Navíc když se zhorší počasí, tak je
každá ztráta signálu znát. BTW vy nemáte televizi, takže nemáte ani
satelit, co?

Tady si někdo vyhrál s 6 nebo 7 konvertory:

http://trtsoft.profitux.cz/opticum4100tscxe/jaknamultifocus2.htm

Na 1st. W už má signál 48/58 (síla/kvalita) a při 40% (nepíše přesně
čeho) už mu vypadává obraz. Je vidět, že rezerva tam je relativně
malá.

Nehledě na to, že nastavit všech 16 konvertorů na 1 parabole neni
sranda, taky už to i něco váží, takže to bude náchylný na vítr. Takový
rozumný maximum, co se používá, je 8:

http://home.tiscali.cz/mmsb2003/obr/multi.jpg

Pavel Kadečka.