oprava TV

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Neděle Prosinec 21 14:46:34 CET 2008

Tak jsem vyletoval mikrospínače (pro jistotu i od hlasitosti :-) a TV
FUNGUJE. Ale ty mikrospínače jsou na 100% v pořádku, a tišťákem, že by
nějak pružil to také není. Ty mikrospínače mají 4 vývody, a jsou nějakým
způsobem propojené mezi sebou ještě přes odpory. Nezkoumal jsem to
podrobně, protože jednak tam není vůbec přístup, a zadruhé byla ta TV
plná prachu,a manželka řvala ať to zavřu a vyhodím, a nedělám před
vánocema bordel. Vypadá to, že bude vadné něco dál, nějaký vstup, do
kterého jsou ty spínače připojené. Každopádně takhle to je funkční, a
dál to řešit nebudu.
Dík.

--
Ales Filip