oprava TV

Ales Filip nostromo@khnet.info
Středa Prosinec 17 14:44:17 CET 2008

Dálkáčem to není. To mne napadlo první. Tlačítka na TV jsme snad nikdy
nepoužívali (jsme líná rodina). Ale podívám se na ně. Je to dělané tak,
že vepředu je malý tišťák, na kterém jsou tlačítka, LED a SFH506. Potom
kus plochého kabelu, a hlavní tišťák TV. Měl jsem ty tišťáky venku oba.
Na kondíky ve zdroji jsem se jenom podíval, jestli nejsou nafouklé.
Zkusím to o víkendu znovu rozdělat.

--
Aleš Filip