Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Prosinec 19 14:03:24 CET 2008

To mate pravdu, ale musite zkombinovat pro kazdou velikost hrnce a
druh/mnozstvi naplne spravnou vysku plamene. Navic kdyz se Vam z
naplne cast vypari (coz u mnoha vareni je cilem hry, jak jsem
pochopil), tak se pomery podstatne meni...
Ja osobne varim tak kavu a parky, ale zena na ni opravdu neda
dopustit. (a to byl puvodne jeji pristup: nic jineho nez plyn nechci,
nesmi mi to do kuchyne, je to na <cenzurovano/>. Musel jsem ji
ukecavat aby to aspon par dnu zkusila)
Marek