Tablet - pracujete s nim nekdo?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 16 13:56:12 CET 2008

Serych Jakub napsal(a):
> 2)Kazdopadne ze zacatku je prace na tabletu silny nezvyk, al epomerne rychle
> to clovek dostane do tela. Presto standardne pracji s mysi a na tabletu jen
> kdyz delam neco vaznejsiho v grafice.

co brani tomu pouzivat pero misto mysi? co je tam nestandardniho nebo
omezujiciho - nemam kde si to vyzkouset, nikdo kolem mne ho nema a v
kramech jsem to take nevidel. Moje predstava je ze v rezimu "mys" by to
melo vungovat vicemene jako touchpad. Nebo jsem uplne mimo?

> 3)Pro prechodnou praci mys/tablet doporucuji urcite mensi rozmer. Sam mam
> take A5ku, ale (zejmena ze zacatku) jsem si rikal, ze jsem si mel koupit
> radeji A6ku (rozdil velikosti pohybu ruky mezi mysi a vetsim tabletem jsou
> skutecne markantni). Samozrejme pro vaznou grafiku je potreba vetsi format.

No jo, ale zase je to docela draha sranda si za pul roku kupovat ten
A5tkovy a ten mensi "vyhodit". To radsi v zacatku zatnu zuby.

> P.S. Jestli si to chcete "najezit", overte si dostupnost. Ted jsme
> potrebovali 17 tabletu koupit do skoly (techhle, ale A6ek) a byl to neskonaly
> problem sehnat. Nakonec nam prodejce za stejnou cenu musel dodat 14 A6ek a 3
> A5ky, protoze A6ky proste uz do konce roku v CR nesezene.

No k Jezisku urcite ne - mam tu vic veci na hrani (mimochodem dnes mi
asi prisel ten Spartan od MK) - ale uvazoval bych o tom nekdy v prubehu
ledna, ale nijak na tom nefici. U koho to nakupujete? Pokud jsem zjistil
tak vyhradnim dovozcem Wacomu je asi Conquest a.s., ale nevim zda to
prodavaji primo.