Tablet - pracujete s nim nekdo?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 16 13:13:11 CET 2008

Ano, obcas s tabletem delam.
1)Wacomy jsou perfektni, rada Intuos bohate staci i pro stredne narocne
graficke prace.

2)Kazdopadne ze zacatku je prace na tabletu silny nezvyk, al epomerne rychle
to clovek dostane do tela. Presto standardne pracji s mysi a na tabletu jen
kdyz delam neco vaznejsiho v grafice.

3)Pro prechodnou praci mys/tablet doporucuji urcite mensi rozmer. Sam mam
take A5ku, ale (zejmena ze zacatku) jsem si rikal, ze jsem si mel koupit
radeji A6ku (rozdil velikosti pohybu ruky mezi mysi a vetsim tabletem jsou
skutecne markantni). Samozrejme pro vaznou grafiku je potreba vetsi format.

Jakub Serych

P.S. Jestli si to chcete "najezit", overte si dostupnost. Ted jsme
potrebovali 17 tabletu koupit do skoly (techhle, ale A6ek) a byl to neskonaly
problem sehnat. Nakonec nam prodejce za stejnou cenu musel dodat 14 A6ek a 3
A5ky, protoze A6ky proste uz do konce roku v CR nesezene.